Nejasný osud tendru pro armádu ČR
Těsně před vyhodnocením výběrového řízení na komunikační agenturu, která bude mít na starosti komunikační kampaň na podporu profesionalizace české armády, došlo k převodu kompetencí z odboru vztahů s veřejností ministerstva obrany (pořadatele výběrového řízení) na Ředitelství pro nábor a profesionalizaci ozbrojených sil pod vedením plukovníka Dušana Rybana. Ten však tvrdí, že výběrové řízení bylo zastaveno, začíná se od začátku a jeho odbor připravuje podklady, které se týkají jen části rekrutace. Tedy jestli tato oblast bude začleněna do celkové imageové kampaně, PR atd. Avšak kdo se stará o přípravu celé komunikační strategie a co bude s výběrovým řízením, nedokázal odpovědět. Přitom tendru se účastnilo deset komunikačních agentur, šest z nich postoupilo do užšího kola. Jsou jimi BBK Advertising, Mark/BBDO, Dorland, Ogilvy & Mather, Publicis a T.T.V. Celkový rozpočet na komunikaci na dobu pěti let činí 200 až 300 mil. korun.
-gs-