Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejasný osud tendru pro armádu ČR

Redakce MAM11. 11. 2002

Těsně před vyhodnocením výběrového řízení na komunikační agenturu, která bude mít na starosti komunikační kampaň na podporu profesionalizace české armády, došlo k převodu kompetencí z odboru vztahů s veřejností ministerstva obrany (pořadatele výběrového řízení) na Ředitelství pro nábor a profesionalizaci ozbrojených sil pod vedením plukovníka Dušana Rybana. Ten však tvrdí, že výběrové řízení bylo zastaveno, začíná se od začátku a jeho odbor připravuje podklady, které se týkají jen části rekrutace. Tedy jestli tato oblast bude začleněna do celkové imageové kampaně, PR atd. Avšak kdo se stará o přípravu celé komunikační strategie a co bude s výběrovým řízením, nedokázal odpovědět. Přitom tendru se účastnilo deset komunikačních agentur, šest z nich postoupilo do užšího kola. Jsou jimi BBK Advertising, Mark/BBDO, Dorland, Ogilvy & Mather, Publicis a T.T.V. Celkový rozpočet na komunikaci na dobu pěti let činí 200 až 300 mil. korun.

-gs-

×

Autem roku 2003 v ČR je Mazda 6

Starší článek

Sanoma vypsala tendr na mediální agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více