Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 7. listopadu 2002

Redakce MAM19. 11. 2002




Kriminální psychologický příběh o provinilých otcích a odpouštějících synech nazvaný Road to Perdition s Tomem Hanksem a Paulem Newmanem v hlavních rolích se hned po premiéře dostal do čela nejúspěšnějších filmů českých kin. V sedmnácti kinosálech ho o víkendu zhlédlo 15.100 diváků, na tržbách vydělal téměř 1,8 miliónu korun.


Podle informací Unie filmových distributorů skončila na druhém místě americká animovaná komedie pro celou rodinu Doba ledová. Třetí je thriller o kanibalském psychiatrovi Hannibalu Lecterovi s názvem Červený drak.


Celovečerní debut režiséra a scenáristy Karla Spěváčka s názvem Brak po týdnu propadl ze sedmého na čtrnácté místo. Další tři domácí tituly první dvacítku uzavírají. Jde o Zelenkův Rok ďábla, Smrady Zdeňka Tyce a snímek Andrey Sedláčkové Musím tě svést.


Americký film Road to Perdition se o víkendu umístil jako první i v tabulkách specializovaných na pražská a brněnská kina. V těch moravských zatím vévodí vtipná animovaná komedie Doba ledová.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 7. listopadu 2002


×

P&G přeskupil reklamní rozpočet

Starší článek

K dopravě při summitu chystá Radiožurnál zvláštní Zelenou vlnu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více