Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku začne vysílat nová “interaktivní” hudební televize

Redakce MAM28. 11. 2002

Od 1. prosince začne na Slovensku vysílat nová hudební televize Music box. Kanál, který má být podle autorů projektu “interaktivní”, bude vysílání šířit prostřednictvích kabelových operátorů a chce proniknout také na český trh. V Bratislavě to oznámil Marcel Děkanovský, spolumajitel firmy Crea TV, která vlastní vysílací licenci.
“Bude to monotematický interaktivní hudební kanál,” který si nechce vydělávat převážně reklamou jako jiné komerční televize, řekl Děkanovský. Televize má být “interaktivní” tím, že si diváci budou moci “demokraticky” vybrat prostřednictvím telefonátu na audiotexové číslo, které videoklipy do vysílání půjdou. A právě peníze od telefonujících mají být podle spolumajitele hlavním zdrojem příjmů Music boxu – jeden hovor má totiž stát 11,80 koruny za minutu.
Televize nebude mít žádné studio, dramaturgy ani moderátory a vysílání mají proto ovlivňovat pouze diváci. Za cílovou skupinu Děkanovský považuje zejména mladé lidi do 25 let. Důraz autoři projektu kladou hlavně na slovenské interprety a chtějí dát šanci zejména mladým kapelám, které budou moci nabídnout své klipy do vysílání zdarma – stačí prý pouze dodat videokazetu s nahrávkou odpovídající kvality. Music box dokonce bude moci začínajícím umělcům zabezpečit nahrávku klipu levněji, než je obvyklé, a tak jim pomoci dostat se do vysílání.
“Chceme expandovat i na český trh a postupně Music box přebudovat na česko-slovenský kanál,” řekl Děkanovský. Představitelé firmy totiž hodlají oslovit také kabelové operátory z České republiky a v televizi se budou hrát i klipy českých interpretů.
Do projektu majitelé vložili zatím zhruba deset milionů korun a televizi, která má sídlo v Bratislavě, buduje přibližně 25 lidí. Obdobné kanály již podle Děkanovského existují ve Velké Británii, v Maďarsku a v Izraeli a “interaktivní” hudební televize se připravují v Indii a v Rumunsku.
Na Slovensku, v níž má kabelovou televizi asi 35 procent domácností, ale vzniká také konkurenční hudební televize Music Channel, která již dostala na vysílání potřebnou licenci. Zatím ale není přesně známo, kdy se Music Channel do éteru dostane. Na Slovensku v současnosti vysílají tři soukromé televize – Markíza, Joj a zpravodajský kanál TA3 – a dva programy veřejnoprávní Slovenské televize.

-čtk-

×

Radiožurnál Českého rozhlasu bude Zelenou vlnu pro Prahu vysílat trvale

Starší článek

Více peněz na propagaci vodky Finlandia

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více