Dnes byla v Praze Čestlicích otevřena druhá prodejna hyperstoru s elektronikou Electro World. Až 12 hodin čekali někteří lidé na zahájení prodeje. Narozdíl od otevírání první prodejny před měsícem ve Zličíně byl však o první nákupy cenově zvýhodněného zboží v Čestlicích podstatně nižší zájem.
Zatímco před prodejnou ve Zličíně čekaly před měsícem tisíce lidí, v Čestlicích jich dnes stály stovky. Podle ředitele Electro Worldu pro ČR Jiřího Řízka firma neočekávala až takový nával jako ve Zličíně především proto, že v Čestlicích není metro. Dnes v noci byla také podstatně větší zima než před měsícem.
Aktuální kampaň odpovídá celkové marketingové strategie a vyznačuje se jednoduchým provedením a velmi střízlivou grafikou, přičemž důraz je kladen na cenu.
V pořadí již druhou akční kampaň připravila reklamní agentura Lowe GGK, mediální agenturou je společnost OMD Czech, a PR zajišťuje agentura Sixpromotion. Kampaň vychází z celkové marketingové strategie společnosti Electro World, která se vyznačuje velmi silným prodejním apelem s důrazem na agresivní cenovou politiku. Marketingová strategie firmy Electro World se přímo promítá do reklamní komunikace. „Reklamní strategie úzce navazuje na marketingovou a obchodní strategii společnosti Electro World. Jejími základními atributy jsou proto údernost a maximální efektivita. Naším cílem je až „prvoplánová“ srozumitelnost sdělení. Nehledáme tedy řešení, které by bylo za každou cenu kreativní a netoužíme posbírat za kampaň co nejvíce Louskáčků,“ říká. Martin Kula, account director reklamní agentury Lowe GGK. Komunikačními nástroji jsou billboardy, tisková inzerce, radia a především pravidelný produktový leták.
Electro World je součástí silného mezinárodního řetězce Dixons Stores Group, který je největším maloobchodním prodejcem elektrozboží v Evropě. Společnosti se opírá o centralizovaný nákup zboží a propracovanou logistiku, což umožňuje snížit náklady na nákup a dopravu zboží na minimum.
První agresivní reklamní kampaň zahájil Electro World v České republice v srpnu a konkurence reagovala první vlnou snižování cen. Pád cen pak vyvrcholil 10. října, kdy Electro World otevřel na Zličíně svůj první hyperstore a způsobil zde dopravní kolaps.
-bob-