Na otevření druhé prodejny Electro Worldu čekali lidé až 12 hodin

6. 11. 2002 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dnes byla v Praze Čestlicích otevřena druhá prodejna hyperstoru s elektronikou Electro World. Až 12 hodin čekali někteří lidé na zahájení prodeje. Narozdíl od otevírání první prodejny před měsícem ve Zličíně byl však o první nákupy cenově zvýhodněného zboží v Čestlicích podstatně nižší zájem.
Zatímco před prodejnou ve Zličíně čekaly před měsícem tisíce lidí, v Čestlicích jich dnes stály stovky. Podle ředitele Electro Worldu pro ČR Jiřího Řízka firma neočekávala až takový nával jako ve Zličíně především proto, že v Čestlicích není metro. Dnes v noci byla také podstatně větší zima než před měsícem.
Aktuální kampaň odpovídá celkové marketingové strategie a vyznačuje se jednoduchým provedením a velmi střízlivou grafikou, přičemž důraz je kladen na cenu.
V pořadí již druhou akční kampaň připravila reklamní agentura Lowe GGK, mediální agenturou je společnost OMD Czech, a PR zajišťuje agentura Sixpromotion. Kampaň vychází z celkové marketingové strategie společnosti Electro World, která se vyznačuje velmi silným prodejním apelem s důrazem na agresivní cenovou politiku. Marketingová strategie firmy Electro World se přímo promítá do reklamní komunikace. „Reklamní strategie úzce navazuje na marketingovou a obchodní strategii společnosti Electro World. Jejími základními atributy jsou proto údernost a maximální efektivita. Naším cílem je až „prvoplánová“ srozumitelnost sdělení. Nehledáme tedy řešení, které by bylo za každou cenu kreativní a netoužíme posbírat za kampaň co nejvíce Louskáčků,“ říká. Martin Kula, account director reklamní agentury Lowe GGK. Komunikačními nástroji jsou billboardy, tisková inzerce, radia a především pravidelný produktový leták.
Electro World je součástí silného mezinárodního řetězce Dixons Stores Group, který je největším maloobchodním prodejcem elektrozboží v Evropě. Společnosti se opírá o centralizovaný nákup zboží a propracovanou logistiku, což umožňuje snížit náklady na nákup a dopravu zboží na minimum.
První agresivní reklamní kampaň zahájil Electro World v České republice v srpnu a konkurence reagovala první vlnou snižování cen. Pád cen pak vyvrcholil 10. října, kdy Electro World otevřel na Zličíně svůj první hyperstore a způsobil zde dopravní kolaps.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.