Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální rada zahájila správní řízení s rádiem Frekvence 1

Redakce MAM13. 11. 2002

Kvůli pořadu s tématem sexu, který v rádiu Frekvence 1 moderuje vždy kolem poledne herečka Jitka Asterová, zahájila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) správní řízení s provozovatelem této rozhlasové stanice. Upozornila ho na porušení povinnosti vyplývající ze zákona nevysílat v době od 06:00 do 22:00 pořady, které by mohly ohrozit fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých.
Členům rady se podle něj nelíbí zařazení cyklu pořadů Sexy život do programu v době od 11:00 do 13:00. Soukromá stanice dostala lhůtu k nápravě jeden měsíc.
“K věci se vyjádříme až poté, co od rady příslušné rozhodnutí dostaneme,” řekla Nataša Lišková, ředitelka úseku PR Frekvence 1, kde se relace Sexy život objevuje od 2. září.
“Od tohoto pořadu si dost slibujeme a doufáme, že se o něm bude hodně mluvit,” uvedla začátkem září v rozhovoru pro náš časopis Marketing & Media programová ředitelka této stanice Barbora Tachecí. Charakterizovala ho jako nový rozhlasový fenomén, pro který zvolili tematiku sexu a vztahů mezi mužem a ženou. “Jde o jedno z nejdůležitějších témat, které utváří životy nás všech, přitom se mu žádné médium pravidelně v prime time nevěnuje. Vztahové a relativně intimní otázky budeme probírat v čase od jedenácté dopolední,” uvedla.
“Průzkumy prokazují, že posluchač chce otevřeně hovořit o sexu…. Sexy život je realita. Český občan to chce – a my mu to dáme,” řekl začátkem listopadu prezident rádií Evropa 2 a Frekvence 1 Michel Fleischman The Prague Tribune.
V říjnu udělila vysílací rada miliónovou pokutu České televizi za upoutávky na seriál Sex ve městě, psychothriller Groteska a film Nejasná zpráva o konci světa, které televize odvysílala v červnu 2000 bezprostředně po Večerníčku. V červnu dostala ČT pokutu 20.000 korun za odvysílání hry Obrázkáři, v níž padaly vulgární výrazy, v době před 22:00.
Koncem dubna udělila rada pokutu televizi Nova za to, že o loňských Vánocích vysílala upoutávku na erotický pořad Peříčko během dopolední pohádky. Šlo tehdy o 300.000 korun a dalších 150.000 za to, že tuto upoutávku Nova zařadila v hlavním vysílacím čase. Upoutávku na “nečekané erotické zážitky, například skupinový sex” zařadila Nova do soutěžního pořadu Chcete být milionářem? loni 16. listopadu. Podobnou upoutávku vložila 26. prosince dopoledne do pohádky Jezerní královna.

-čtk-

×

Santa nápoje vybírá agenturu na komunikaci značky RC Cola

Starší článek

Rada možná v prosinci prodlouží licenci digitální televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více