Louskáček možná i pro copywritery

25. 11. 2002 02:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Soutěž o nejkreativnější domácí reklamu Louskáček bude možná rozšířena o další kategorii. Ta by měla hodnotit texty inzerátů. Po jednání s Creative Copywriters Clubem (CCC), který s myšlenkou přišel, to M&M sdělil Michal Pacina, předseda Art Director´s Clubu (ADC), který Louskáček organizuje.
O tom, jestli bude nová kategorie zavedena, bude jednat valná hromada ADC během setkání plánovaného na 4. prosince. Členové klubu by rovněž měli zvolit nové vedení a předsedu.
-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.