Komedie Doba ledová je už potřetí v čele návštěvnosti českých kin

5. 11. 2002 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Americká animovaná komedie Doba ledová je už potřetí za sebou v čele žebříčku nejúspěšnějších filmů českých kin. Podle informací Unie filmových distributorů ji v uplynulém víkendu ve 20 kinosálech zhlédlo téměř 27 tisíc diváků, kteří v pokladnách nechali více než 2,7 miliónu korun. Druhé místo zaujala novinka – thriller o psychiatrovi Hannibalu Lecterovi, známém už z předchozích dvou snímků svými kanibalskými choutkami. Má název Červený drak a vedle Anthonyho Hopkinse v něm exceluje Edward Norton.


Třetí je německá komedie o teenagerech nazvaná Holky to chtěj taky a čtvrtý příběh novodobého agenta 007 ve ztvárnění Vina Diesela v americkém akčním snímku xXx. Následují akční americké snímky – Spielbergova sci-fi Minority Report s Tomem Cruisem v hlavní roli a film Království ohně s neradostnou vizí budoucnosti, kdy planetu ovládnou draci chrlící oheň.


Tycovi Smradi jsou čtrnáctí a film Andrey Sedláčkové Musím tě svést šestnáctý.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 24. října 2002


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.