HAMÉ dodala zkušební zásilku tří tun paštik pro jednotky OSN

14. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zkušební zásilku tří tun paštik zhruba za 200 tisíc korun dodala v minulých dnech a.s. HAMÉ Babice pro jednotky OSN. Firma uspěla před dodavateli z Německa hlavně nižší cenou. Ještě letos by se měly uskutečnit další dodávky, ale zatím nelze upřesnit jejich objem, řekl ředitel exportu Bohumil Vráblík.
HAMÉ podle něho sama vyhledala zahraniční společnost, jež se dodávkami do krizových oblastí zabývá. Její jméno však nesdělil. „Firmě jsme poslali k rozborům vzorky paštik, jež vyhověly požadavkům,“ doplnil. Do dvou týdnů má být zkušební zásilka paštik v plechovém balení o objemu 120 a 260 gramů vyhodnocena a poté budou obě strany jednat o další spolupráci, dodal.
HAMÉ je největším českým výrobcem kečupů, paštik a hotových jídel. Za letošních devět měsíců měla tržby 2,4 miliardy korun a prodala 67 tisíc tun výrobků. Export se na tržbách podílel 22 procenty a směřoval hlavně na Slovensko.
HAMÉ ve svých pěti společnostech zaměstnává 1850 lidí. Skupinu HAMÉ tvoří společnosti HAMÉ Babice, PIKA Bzenec, Fruta Podivín, OTMA-SLOKO Uherské Hradiště-Mařatice a OTMA-Slovácká fruta Uherské Hradiště-Kunovice. Letos seskupení plánuje tržby 3,5 miliardy korun.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.