Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Eurotel rozdělí mezi nové zákazníky 50 milionů korun

Redakce MAM19. 11. 2002

Společnost Eurotel Praha zahájí 20. 11. Vánoční hru, ve které vyhraje každý, kdo si koupí speciálně označenou Go sadu nebo mobilní telefon z vánoční nabídky Eurotelu. Výherní částky se budou pohybovat od 300 do 10 000 korun, a to ve formě Go kreditu nebo slevy ve vyúčtování služeb.
„Naše Vánoční hra je podpořena výzkumem trhu, podle kterého více než 80 % lidí preferuje jistou výhru pro každého před loterií s malou pravděpodobností výhry, jakou nabízí konkurence,“ uvádí Garrison Macri, výkonný ředitel marketingu společnosti Eurotel. Kromě výhry nabízí Eurotel novým zákazníkům také dva měsíce MMS zdarma, dvě JAVA hry zdarma a vánoční ceny svých produktů.
Výhru ve Vánoční hře zajistí kupon z vánoční nabídky Eurotelu, který zákazníci naleznou v označených telefonech a Go sadách. Do hry vstoupí tak, že na telefonní číslo 999 220 pošlou speciální SMS zprávu, a to dvěma způsoby. Pokud účastník nebo majitel telefonního čísla chce, aby některá z výher připadla právě jemu, pošle SMS ve tvaru VANOCE a sedmimístný kód z herního kuponu. Pokud zákazník hodlá výhru věnovat jinému účastníkovi nebo majiteli telefonního čísla sítě Eurotel, pošle SMS ve tvaru VANOCE, sedmimístný kód z herního kuponu a devítimístné telefonní číslo obdarované osoby.
Každý, kdo vstoupil do Vánoční hry a splnil všechny podmínky, má jistou některou z výher. Pro uživatele služby Go je výhrou kredit ve výši 300, 500, 1000, 5000 nebo 10 000 Kč. Kredit bude odeslán přímo na telefonní číslo, ze kterého byla poslána přihlašovací SMS zpráva, nebo na telefonní číslo uvedené v příslušné zprávě. Pro účastníky Vánoční hry, kteří mají se společností Eurotel tarifní smlouvu, je výhrou sleva z měsíčního vyúčtování, a to opět v rozmezí 300 až 10 000 Kč.

-bob-

×

Ve výběrovém řízení společnosti Tondach zvítězila Ogilvy & Mather

Starší článek

DDB získala komunikační rozpočet Philipsu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více