Europress prodává licenci časopisu Praktik

4. 11. 2002 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Europress se rozhodlo prodat licenci a ochrannou známku ke svému časopisu Praktik Pražské vydavatelské společnosti. Pro M&M to uvedl jednatel Europressu Jaromír Skopalík a upřesnil, že příslušné smlouvy zatím ještě podepsány nebyly, mělo by se tak stát v nadcházejících dnech. Podle slov Jaromíra Skopalíka došel Europress k závěru, že časopis Praktik nezapadá do portfolia tohoto vydavatelství. Pražská vydavatelská společnost vydává celkem sedm titulů, mezi nimi např. dětský magazín Méďa Pusík či časopisy Zvířata, Jezdectví nebo Střelecká revue. Licence by měla na Pražskou vydavatelskou společnost přejít s účinností od 1. ledna 2003.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.