EP schválil přísný zákaz reklamy na tabákové výrobky

21. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropský parlament schválil nový návrh Evropské komise na zákaz reklamy na tabákové výrobky. Zákaz reklamy na cigarety by se měl týkat tištěných médií, rozhlasu a internetu a rovněž sponzorování významných sportovních akcí, například závodů formule 1.
Pro návrh bylo 311 hlasů, 202 bylo proti a 39 poslanců nehlasovalo. Komisař EU David Byrne počítá s tím, že členské země návrh schválí a že nová pravidla budou platit od července roku 2005.
„V EU je příliš mnoho tabákové reklamy,“ řekl Byrne. Nová pravidla by podle něho měla přispět ke snížení spotřeby tabákových výrobků.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.