Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ekonomické časopisy BusinessWeek a Forbes sáhly k propouštění

Redakce MAM6. 11. 2002

Časopisy BusinessWeek a Forbes, které patří k nejčtenějším periodikům s finanční tématikou, sáhly k propouštění. K uvolnění dalších zaměstnanců je přiměl silný pokles firemních výdajů za reklamu, který jim snižuje příjmy.
Oba časopisy se zařadí k podobným titulům, které už k takovým opatřením sáhly. Jde například o časopis Dow Jones & Co, který je vydavatelem deníku The Wall Street Journal. Ten v pondělí uvedl, že propustí asi 230 lidí, což jsou tři procenta pracovních sil.
BusinessWeek, jehož majitelem je společnost McGraw-Hill Cos, tento týden propustil 21 lidí, tedy 3,7 procenta zaměstnanců. Už v úterý řekl jeden ze zdrojů agentuře Reuters, že některým lidem časopis nabídl dvouměsíční odstupné. BusinessWeek přitom loni v listopadu propustil 39 lidí.
Časopisu BusinessWeek jen v září klesly příjmy z reklamy asi o 11,5 procenta na 34,2 miliónu dolarů. Počet stran, na kterých je reklama, se adekvátně snížil. Od začátku roku jsou příjmy za reklamu meziročně nižší o více než 18 procent.
Propouštění potvrdila také mluvčí časopisu Forbes. Uvedla, že k uvolnění některých pracovníků vydavatel sáhl minulý týden, žádné další podrobnosti však neuvedla. Noviny Daily News ale před týdnem uvedly, že Forbes propustil zhruba 25 lidí. Týkalo se to jak redaktorů, tak řídících a technických pracovníků. Příjmy za reklamu přitom časopisu Forbes v září výrazně vzrostly, i když od začátku roku jsou stále nižší.

-čtk-

×

Na otevření druhé prodejny Electro Worldu čekali lidé až 12 hodin

Starší článek

Zisk Murdochovy mediální firmy se díky reklamě zdvojnásobil

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Pandemie problém s duševním zdravím zaměstnanců nevytvořila, jen jej zdůraznila. O pohodu lidí na pracovišti by se měly firmy starat dlouhodobě,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy
Foto: Paramount

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více