Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dow Jonesu klesají příjmy z reklamy, bude dále propouštět

Redakce MAM5. 11. 2002

Dow Jones & Co., vydavatel ekonomického listu Wall Street Journal, sníží počet zaměstnanců o 230 lidí, tedy o tři procenta. Firmu k tomu přiměla horší situace na trhu reklamy. Zatímco ostatní vydavatelé novin pociťují oživení reklamních příjmů, Dow Jones je v nevýhodě svou závislostí na reklamních aktivitách firem z technologického a finančního sektoru. Oba obory oživování zatím nepociťují.
Propouštění v Dow Jonesu se bude týkat zaměstnanců Wall Street Journalu. Na konci minulého roku měl Dow Jones ve světě osm tisíc lidí, od roku 2000 jich propustil již 1100.
Další vydavatelé, včetně New York Times Co., Gannett Co. Inc. a Tribune Co., již pozorují růst příjmů z reklamy. V některých případech vděčí za růst příjmů volebnímu roku a předvolebním kampaním. New York Times měly ve třetím čtvrtletí tržby meziročně vyšší o 3,6 procenta. Reklamní příjmy společnosti Gannett, která mimo jiné vydává USA Today, stouply o 1,9 procenta. Tribune vydávající například Chicago Tribune a Los Angeles Times zvýšil čtvrtletní tržby o tři procenta. Dow Jonesu naproti tomu čtvrtletní příjmy z reklam klesly o 16 procent.

-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 24. října 2002

Starší článek

Kvůli telefonům se Zaorálkem nesmí redaktorka na obrazovku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více