Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Disney zvýšil ve 4. čtvrtletí zisk navzdory situaci v turistice

Redakce MAM8. 11. 2002

Americký zábavní koncern Walt Disney Co. zvýšil za své čtvrté čtvrtletí (do září) zisk podle očekávání na 222 miliónů dolarů ze 188 miliónů před rokem. Firma to uvedla s tím, že její profit negativně poznamenal celkově slabší cestovní ruch a úbytek diváků televizní sítě ABC. Za růst zisku vděčí příjmům ze vstupného do kin.
Čtvrtletní tržby Disney zvýšil na 6,7 miliardy dolarů z 5,8 miliardy před rokem, analytici čekali tržby rovných šest miliard. Na akcii vzrostl zisk zábavního gigantu na 11 z devíti centů. Analytici dotázaní agenturou Thomson First Call očekávali zisk od devíti do 13 centů s průměrem na 11 centech.
Předseda představenstva a generální ředitel skupiny Michael Eisner připomněl, že si Disney vedl po finanční stránce hůře, protože je turistika po loňských zářijových útocích ještě slabá. Celkově horší hospodářská situace pak firmě zmenšila příjmy z reklam na ABC. Eisner ale dodal, že se ve firmě lepší struktura nákladů a oživuje se tok hotovosti.
Za celý rok Disney zvýšil zisk na 1,28 miliardy dolarů z 891 miliónů. Tržby se skupině zvedly na 25,33 miliardy z 25,17 miliardy dolarů za předchozí fiskální rok. Disney očekává, že mu v následujícím fiskálním roce zisk vzroste o 20 procent a v dalším až o 30 procent.
Akcie skupiny klesly ve čtvrtek o 3,2 procenta na 18,26 dolaru, podobně jako celý trh a zejména akcie mediálních firem. Disney výsledky zveřejnil po závěru obchodování.

-čtk-

×

Britskému reklamnímu průmyslu předpovídán růst

Starší článek

Bankou roku 2002 se stala Česká spořitelna před ČSOB a GE

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více