DDB získala komunikační rozpočet Philipsu

19. 11. 2002 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Holandský elektronický koncern Philips svěřil svůj komunikační rozpočet v hodnotě 2,25 miliardy Kč síti DDB. Naplánována je komunikační kampaň na příští rok pro všechny hlavní trhy Evropy, severní Ameriky a východní Asie. Cílem je posílit globálně pozici koncernu. Síť DDB, která se dosud starala o spotřební elektroniku Philipsu, zvítězila v tendru nad agenturami D´Arcy a Bartle Bogle Hegarty (BBH). Zatímco BBH nepatří ke kmenové agentuře koncernu, D´Arcy připravuje komunikaci domácích spotřebičů, osvětlení a přístrojů pro péči o tělo. Zatím není jasné, kterých zemí se bude výsledek tendru přesně týkat.

-zuj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.