Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČSOB inovuje produktové balíčky pro drobné klienty

Redakce MAM6. 11. 2002

ČSOB začala od 1.listopadu prodávat novou řadu produktových balíčků pro drobné klienty a malé a střední firmy. Banka se tak snaží o zjednodušení a zpřehlednění své nabídky. Základem je Osobní konto plus pro běžné zákazníky, pro movitější je určeno ČSOB Aktivní konto a ČSOB Aktivní konto plus.
Kromě ceny se jednotlivé balíčky liší počtem transakcí zdarma, vydávanou platební kartou, možností přečerpat účet či investovat do podílových fondů. Podobný systém mají i nová konta pro společnosti a podnikatele, kterým hodlá ČSOB v této souvislosti zjednodušit získání úvěru.
Produktové balíčky budou komunikovány mediální kampaní od příštího týdne do druhé poloviny prosince. V televizi poběží s novým komentářem spot původně určený pro Osobní konto, printy se objeví ve všech hlavních denících a pozornost je samozřejmě věnována i aktivitě na pobočkách.
ČSOB také do předvánočního období snižuje sazby spotřebitelských úvěrů což má mít také výraznou mediální podporu.

-dav-

×

Klinkhammer: CME trvá na plném odškodném a získá je

Starší článek

AMI Communications hodlá zopakovat loňský příjem 57 mil. Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více