ČSOB inovuje produktové balíčky pro drobné klienty

6. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ČSOB začala od 1.listopadu prodávat novou řadu produktových balíčků pro drobné klienty a malé a střední firmy. Banka se tak snaží o zjednodušení a zpřehlednění své nabídky. Základem je Osobní konto plus pro běžné zákazníky, pro movitější je určeno ČSOB Aktivní konto a ČSOB Aktivní konto plus.
Kromě ceny se jednotlivé balíčky liší počtem transakcí zdarma, vydávanou platební kartou, možností přečerpat účet či investovat do podílových fondů. Podobný systém mají i nová konta pro společnosti a podnikatele, kterým hodlá ČSOB v této souvislosti zjednodušit získání úvěru.
Produktové balíčky budou komunikovány mediální kampaní od příštího týdne do druhé poloviny prosince. V televizi poběží s novým komentářem spot původně určený pro Osobní konto, printy se objeví ve všech hlavních denících a pozornost je samozřejmě věnována i aktivitě na pobočkách.
ČSOB také do předvánočního období snižuje sazby spotřebitelských úvěrů což má mít také výraznou mediální podporu.

-dav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.