Americká multimediální společnost Clear Channnel Communications v úterý ohlásila zisk 231 milionů dolarů za třetí čtvrtletí tohoto roku. Celkové příjmy společnosti přitom v tomto období vzrostly o 1,7% na 2,34 miliardy dolarů. Minulý rok přitom za stejné období společnost vykázala ztrátu 232 milionů dolarů. Na dobrém hospodářském výsledku za letošní období od července po září se nejvíce podílí nárůst inzertních příjmů z rádií a venkovní reklamy.
Rádia, kterých Clear Channel na americkém trhu ovládá přes 1 200, zaznamenaly nárůst příjmů o 11% na 964 milionů dolarů. Příjmy z venkovní reklamy vzrostly dokonce ještě o procento více (12%) na 478 milionů dolarů. Zlepšení situace venkovní reklamy však brzdí stagnující zahraniční trhy na kterých Clear Channel také podniká.
Společnost Clear Channel Communications vedle rozhlasových aktivit, kde také vlastní podíly ve více jak 240 rádiích mimo Spojené státy, ovládá 37 televizí a mezinárodní síť venkovní reklamy čítající 776 tisíc reklamních ploch.
-tot-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).