Clear Channel rostou příjmy z reklamy

1. 11. 2002 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká multimediální společnost Clear Channnel Communications v úterý ohlásila zisk 231 milionů dolarů za třetí čtvrtletí tohoto roku. Celkové příjmy společnosti přitom v tomto období vzrostly o 1,7% na 2,34 miliardy dolarů. Minulý rok přitom za stejné období společnost vykázala ztrátu 232 milionů dolarů. Na dobrém hospodářském výsledku za letošní období od července po září se nejvíce podílí nárůst inzertních příjmů z rádií a venkovní reklamy.
Rádia, kterých Clear Channel na americkém trhu ovládá přes 1 200, zaznamenaly nárůst příjmů o 11% na 964 milionů dolarů. Příjmy z venkovní reklamy vzrostly dokonce ještě o procento více (12%) na 478 milionů dolarů. Zlepšení situace venkovní reklamy však brzdí stagnující zahraniční trhy na kterých Clear Channel také podniká.
Společnost Clear Channel Communications vedle rozhlasových aktivit, kde také vlastní podíly ve více jak 240 rádiích mimo Spojené státy, ovládá 37 televizí a mezinárodní síť venkovní reklamy čítající 776 tisíc reklamních ploch.
-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.