Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český rozhlas pořádá den otevřených dveří

Redakce MAM6. 11. 2002

Otevřené dveře nechá na svých pracovištích v sobotu 9. listopadu Český rozhlas a pozve posluchače do svého zázemí. Akce potrvá celý den a bude se týkat nového Studiového domu v Římské ulici na pražských Vinohradech.
“Trasa prohlídky povede od 08:00 do 18:00 tímto novým objektem, který návštěvníky zaujme i zajímavým a nevšedním architektonickým řešením. Zájemci si během ní prohlédnou moderní vysílací pracoviště Radiožurnálu i Radia Praha, jehož vysílání směřuje do zahraničí,” uvedl René Zavoral z oddělení komunikace veřejnoprávního rozhlasu. Kulturně zaměřená stanice Vltava pozve návštěvníky na kontaktní představení. V činoherním rozhlasovém studiu budou přítomni redaktoři a známé osobnosti, s nimiž se posluchači setkávají ve vysílání Českého rozhlasu 2 – Praha.
Protože veřejnoprávní rozhlas očekává na Dnu otevřených dveří podle zkušeností z let minulých enormní zájem, bude příchozím vydávat od 07:30 časové vstupenky. Mimopražští zájemci či větší skupiny si je mohou objednat už nyní na telefonním čísle 22 155 1313.
“Předpokládaná délka prohlídky je necelá hodina,” uvedl Zavoral a dodal, že její absolvování vyžaduje vzhledem k nutnému překonání několika desítek schodů jistou fyzickou zdatnost.

-man-

×

Centrum spustilo reklamní kampaň na rebranding a novou službu

Starší článek

Na otevření druhé prodejny Electro Worldu čekali lidé až 12 hodin

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více