Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi bodují v Gunn Report 2002

Redakce MAM7. 11. 2002

Již počtvrté vydal letos Donald Gunn svoji Gunn Report, kde každý rok vyhodnocuje nejúspěšnější reklamy, agentury a cokoli jen vyhodnotit jde. Rozhodujícím kritériem je počet vítězství na hlavních soutěžích. V jeho žebříčcích bodovali i čeští zástupci. Česká republika se na žebříčku zemí umístila na 21.místě.
Agentura Leo Burnett Advertising se umístila mezi agenturami na 18.místě (jiná česká agentura se mezi 54 nejlepších nedostala) a Ivan Zachariáš je řazen jako číslo deset mezi režiséry na světě. Nejlepší agenturou je Wieden & Kennedy z Portlandu v USA. Letos se na showreel 2002 dostaly práce ze 30 zemí, což je zatím nejvyšší počet od začátku vydávání Reportu. Top 5 v TV reklamě za letošní rok jsou všechny buď z USA nebo Velké Británie. Nejoceňovanější reklamou je „Sofa“ pro Reebok od Lowe z Londýna. V tiskové reklamě rovněž vede USA a Británie, hned za nimi se však tlačí Německo. Prim mezi oceněnými tiskovými inzeráty drží Club 18-30 Holidays “Beach” / “Pool” / “Bar” od agentury Saatchi & Saatchi z Londýna. Co se výsledků v porovnání států týče, vede opět USA, druhá je Velká Británie, třetí Španělsko. Žebříček značek vede Nike, druhý je loňský vítěz Volkswagen a třetí Budweiser. Nejoceňovanější sítí je BBDO Worldwide.

-zuj-

×

Mediální rozpočet Českého mobilu získá MindShare

Starší článek

Tržby francouzské televizní společnosti TF1 vzrostly o čtvrtinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více