Britskému reklamnímu průmyslu předpovídán růst

7. 11. 2002 18:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Navzdory všem nářkům na špatnou ekonomickou situaci prognózuje britská reklamní asociace (AA) reklamnímu průmyslu celkem veselou budoucnost. Podle jejích odhadů by investice do reklamy měly v Británii v příštích deseti letech vzrůst o 45 %. Studie, kterou asociace vypracovala, tvrdí, že výdaje na reklamu budou v roce 2012 činit 16 mld. liber, oproti současným 11 miliardám. AA opírá své závěry o hloubkovou analýzu situace na trhu s přihlédnutím k podobnému vývoji v minulosti. Její optimistická čísla se však rozcházejí s míněním šéfů velkých komunikačních holdingů, kteří jako např. Martin Sorrell, šéf WPP, nevidí žádné vyhlídky na zlepšení ani v příštím roce.

-jj-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.