Bankou roku 2002 se stala Česká spořitelna před ČSOB a GE

8. 11. 2002 08:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejlepší bankou v České republice je podle odborníků letos Česká spořitelna. Ta totiž zvítězila v odborné anketě MasterCard Banka roku 2002 před Československou obchodní bankou a GE Capital Bank. Výsledky soutěže poskytla agentura Ogilvy PR.
Vyhlášení nejlepší banky roku zatím v České republice chybělo, letos jde o první ročník. V odborné porotě bylo přes tři sta manažerů a zástupců akademické sféry, státní správy a médií.
Kromě odborníků mohla do hlasování promluvit i veřejnost, která rozhodovala o titulu Nejdůvěryhodnější banka roku. Více než deset tisíc hlasujících přidělilo cenu veřejnosti ČSOB, za níž se umístily Česká spořitelna a eBanka.
Odborná porota zároveň rozhodla i o pořadí dalších šesti kategorií. Nejdynamičtější bankou letošního roku byla zvolena GE Capital Bank před Raiffeisenbank a Citibank.
V kategorii hypotéka roku 2002 zvítězil program TOP Bydlení České spořitelny. Za ním se v očích odborné poroty umístil hypoteční úvěr Progres Českomoravské hypoteční banky a Majordomus nabízený HVB Bank. Stavební spořitelnou roku se stala Českomoravská stavební spořitelna, následována Stavební spořitelnou České spořitelny a Raiffeisen stavební spořitelnou.
Nejlepším účtem je běžný účet GEnius od GE Capital Bank, za kterým skončil Osobní účet eBanky a konto Komfort HVB Bank. Nejlepší přímé bankovnictví má eBanka následovaná Komerční bankou a GE Capital Bank.
Za nejlepší penzijní fond považují odborníci Credit Suisse Life&Pensions penzijní fond. Další v pořadí se umístily ING Penzijní fond a Penzijní fond Komerční banky.
O titul nejlepší domácí banky se utkalo celkem 20 bank, které poskytují služby pro drobné klienty. O další produktová ocenění soutěžily všechny finanční ústavy, které danou službu poskytují.
Ve vyspělých zemích i okolních státech jsou podobné soutěže poměrně prestižní. Banky dosud byly vyhlašovány pouze v rámci Czech Top 100 či malých hodnocení některých médií.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.