Americká vláda spustila reklamní kampaň pro islámský svět

7. 11. 2002 12:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Americká vláda představila největší mezinárodní reklamní kampaň, jejíž cílem je přesvědčit islámský svět o tom, že Amerika nevede válku proti tomuto náboženství. Kampaň, která ve čtyřech televizních spotech ukazuje šťastné životy muslimských Američanů, odstartovala v Indonésii během svátečního měsíce Ramadánu a poběží v dalších třech islámských zemích. Americká vláda zároveň financuje rozhlasovou stanici Sawa, která vysílá v arabštině a angličtině zprávy z amerického pohledu a pouští arabskou pop music. Kampaň za 10 milionů liber vytvořila agentura McCann-Erickson.

-gs-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.