Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk mediální firmy Gannett díky příjmům z reklamy vzrostl

Redakce MAM15. 10. 2002

Zisk americké mediální společnosti Gannett Co., která je největším vydavatelem novin v USA, ve třetím čtvrtletí vzrostl díky větším příjmům z televizní reklamy. Zisk firmy, jež vydává více než 90 novin a provozuje 22 televizních stanic, se zvýšil na 265,6 miliónu dolarů, tedy 99 centů na akcii, z 227,1 miliónu USD, neboli 85 centů na akcii, v tomtéž loňském období.
Analytici dotazovaní agenturou Thomson First Call očekávali v průměru zisk 99 centů na akcii; jejich odhady se přitom pohybovaly v rozmezí 97 centů až 1,01 dolaru na akcii. Provozní příjmy firmy za tři měsíce do konce září vzrostly o čtyři procenta na 1,58 miliardy dolarů.
Příjmy televizní divize stouply o 24 procent na 184 miliónů dolarů díky reklamě politických stran a automobilek. Tržby z reklamy v novinách na srovnatelném základě, tedy pouze z novin, které vlastnila společnost i v minulém roce, stouply o dvě procenta. Reklamní příjmy USA Today však vlivem slabého zájmu o reklamu ze strany technologických a finančních firem klesly o sedm procent.
Trh reklamy v USA začal vykazovat ve třetím čtvrtletí první známky oživení. Konkurenční Knight Ridder Inc., druhý největší vydavatel novin v USA, zaznamenal ve třetím čtvrtletí růst zisku na 56,5 miliónu dolarů z loňských 55,7 miliónu USD. Zlepšení výsledku vysvětlil nejmírnějším poklesem příjmů z reklamy za poslední dva roky.

-čtk-

×

Moravští piráti budou mít šanci se beztrestně napravit

Starší článek

Microsoft a AOL vylepšily internetové portály

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více