Společnost Zepter International zahájila reklamní kampaň nazvanou „Mise zdraví a krásy“. Jejím cílem je podpora prodeje a posílení vnímání společnosti, jako společnosti zdravého životního stylu. Reklamní kampaň je celonárodní a bude ukončena v první polovině listopadu.
Ve vybraných hypermarketech a obchodních centrech čekají na zákazníky poradenská centra. U stánků Zepter poskytují jeho reprezentanti informace týkající se zdravého způsobu života a představují výrobky Zepter, kterých je v současné době více než 200 druhů.
Kompletních zajištění kampaně od návrhu a realizaci stánků přes logistiku, aranžmá až po servisní služby, byla vybrána marketingová agentura B1. Pro výběr veškerých ploch v rámci kampaně, byla zvolena reklamní agentura Euforum.
-bob-
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?