Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Wella popírá, že by ji chtěl Henkel převzít

Redakce MAM15. 10. 2002

Německý rodinný podnik vyrábějící vlasovou kosmetiku Wella žádnou nabídku k převzetí od chemické skupiny Henkel neobdržel. Mluvčí Welly to uvedl s tím, že údajná nabídka za 5,3 miliardy eur, o níž se o víkendu zmínila agentura Reuters, ani neodpovídá nynější hodnotě firmy.
Akcie Welly vzrostly díky nedělní zprávě o převzetí na začátku včerejšího obchodování o více než 50 procent na 59,17 eura. Henkel podle zdrojů obeznámených s návrhem nabídl 70 až 80 eura za akcii Welly, tedy až dvojnásobek proti páteční závěrečné ceně 39,4 eura, napsala agentura.
Mluvčí Welly dodal, že kvůli nepříznivé situaci na trhu není ani vhodná doba pro akvizici. Henkel, k jehož nejznámějším výrobkům patří prací prášek Persil, by se ale případnou akvizicí přiblížil francouzskému L’Oréalu.
Ten je největším dodavatelem prostředků pro péči o vlasy pro kadeřnická studia. Henkel již v oboru vlastní značku Schwarzkopf. Henkel zprávu odmítl komentovat, dodává agentura Reuters.

-čtk-

×

Televizi na Slovensku denně sleduje 90 % občanů, rozhlas poslouchá 80 %

Starší článek

Remoska po roce získala povolení vyrábět pro Kanadu a USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více