Wella popírá, že by ji chtěl Henkel převzít

15. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Německý rodinný podnik vyrábějící vlasovou kosmetiku Wella žádnou nabídku k převzetí od chemické skupiny Henkel neobdržel. Mluvčí Welly to uvedl s tím, že údajná nabídka za 5,3 miliardy eur, o níž se o víkendu zmínila agentura Reuters, ani neodpovídá nynější hodnotě firmy.
Akcie Welly vzrostly díky nedělní zprávě o převzetí na začátku včerejšího obchodování o více než 50 procent na 59,17 eura. Henkel podle zdrojů obeznámených s návrhem nabídl 70 až 80 eura za akcii Welly, tedy až dvojnásobek proti páteční závěrečné ceně 39,4 eura, napsala agentura.
Mluvčí Welly dodal, že kvůli nepříznivé situaci na trhu není ani vhodná doba pro akvizici. Henkel, k jehož nejznámějším výrobkům patří prací prášek Persil, by se ale případnou akvizicí přiblížil francouzskému L’Oréalu.
Ten je největším dodavatelem prostředků pro péči o vlasy pro kadeřnická studia. Henkel již v oboru vlastní značku Schwarzkopf. Henkel zprávu odmítl komentovat, dodává agentura Reuters.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení