Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výzkum se zajímal o spotřebitelské návyky pijáků

Redakce MAM8. 10. 2002

Výrobce alkoholických nápojů Allied Domecq si nechal vypracovat studii nákupního chování zákazníků, aby zjistil podle čeho si vybírají značku a druh svého oblíbeného nápoje. Studie, za kterou Allied Domecq zaplatil 6 miliónů liber, se zaměřila na trhy USA, Velké Británie, Brazílie a Jižní Koreje.
Na základě výzkumu pak bylo vyčleněno 192 racionálních a emocionálních kombinací, jež vedou konzumenty k volbě drinku. Firma doufá, že z nich vyčte situace, kdy jsou její značky málo representovány, nebo se přesně netrefují do chuti a vkusu spotřebitelů. Výsledky také možná povedou k rozšíření původně nápojových značek na další zboží, jako jsou např. luxusní doplňky pod jménem koňaku nebo prázdninové balíčky nesoucí jméno Malibu. Podnětem k provedení celého výzkumu byla snaha o nalezení odpovědi na otázku, proč lidé volí šampaňské, když chtějí něco oslavit.

-Jj-

×

WPP chce pohltit agenturu jihokorejského giganta

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 26. září 2002

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více