Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vypukne zítra na Zličíně nákupní šílenství?

Redakce MAM9. 10. 2002

Související články:
Nákupní centra uchvacují stále více lidí (výzkum agentur Incoma Research a GfK Praha)

Zítra se poprvé pro veřejnost otevřou brány nového nákupního a zábavního centra Metropole Zličín, které vyrostlo v nákupní zóně nedaleko stanice metra trasy B Zličín v těsné blízkosti hypermarketů Tesco, Ikea a Globus.
Pronajímatelná plocha dokončené části komplexu je 32 tisíc metrů čtverečních. V areálu by se mělo nacházet 70 obchodů, 10 kinosálů, zábavní zóna a několik restaurací a kaváren. Centrum postavila společnost Portland Trust za více než dvě miliardy korun.
Na výstavbě a marketingové přípravě celého komplexu Metropole Zličín se spolu s uvedenou společností podíleli i firmy Chapman Taylor a Cushman & Wakefield. Na jaře 2003 chce Portland Trust rozšířit nákupní centrum o dalších 20 tisíc metrů čtverečních. Metropole Zličín by se tak stala největším nákupním centrem v České republice.
Zřejmě největším tahákem pro zákazníky bude otevření obchodu Electro World, který již několik měsíců slibuje cenovou revoluci v sortimentu elektrozboží.
Jeho provozovatelem je největší evropská obchodní firma specializovaná na elektrické spotřebiče Dixons Group.
Prodejna s plochou 6.300 m2 bude největším specializovaným obchodem v České republice. Celkem bude mít v nabídce více než 20 tisíc výrobků. Všechny značky se mají trvale prodávat se zárukou nejnižší ceny. Zákazníky bude obsluhovat téměř 100 zaměstnanců.
“Tisk popsal otevření Electro Worldu v Maďarsku jako ,největší událost od pádu komunismu’. V prvním týdnu přilákal více než 100 tisíc kupujících. Naše nabídka v Praze bude při otevření stejně fantastická jako v Budapešti,” ředitel Dixons Group pro ČR Jiří Řízek.
Všichni jsou zvědavi, jestli i start českého Electro Worldu bude provázet takové nákupní šílenství, které vypuklo v již zmiňované Budapešti. Na krátký spot z prvního maďarského otevíracího dne se můžete podívat ZDE.

-dav, man-

×

Sněmovna dostala petice k České televizi

Starší článek

Nákupní centra uchvacují stále více lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více