Vypukne zítra na Zličíně nákupní šílenství?
Související články:
Nákupní centra uchvacují stále více lidí (výzkum agentur Incoma Research a GfK Praha)
Zítra se poprvé pro veřejnost otevřou brány nového nákupního a zábavního centra Metropole Zličín, které vyrostlo v nákupní zóně nedaleko stanice metra trasy B Zličín v těsné blízkosti hypermarketů Tesco, Ikea a Globus.
Pronajímatelná plocha dokončené části komplexu je 32 tisíc metrů čtverečních. V areálu by se mělo nacházet 70 obchodů, 10 kinosálů, zábavní zóna a několik restaurací a kaváren. Centrum postavila společnost Portland Trust za více než dvě miliardy korun.
Na výstavbě a marketingové přípravě celého komplexu Metropole Zličín se spolu s uvedenou společností podíleli i firmy Chapman Taylor a Cushman & Wakefield. Na jaře 2003 chce Portland Trust rozšířit nákupní centrum o dalších 20 tisíc metrů čtverečních. Metropole Zličín by se tak stala největším nákupním centrem v České republice.
Zřejmě největším tahákem pro zákazníky bude otevření obchodu Electro World, který již několik měsíců slibuje cenovou revoluci v sortimentu elektrozboží.
Jeho provozovatelem je největší evropská obchodní firma specializovaná na elektrické spotřebiče Dixons Group.
Prodejna s plochou 6.300 m2 bude největším specializovaným obchodem v České republice. Celkem bude mít v nabídce více než 20 tisíc výrobků. Všechny značky se mají trvale prodávat se zárukou nejnižší ceny. Zákazníky bude obsluhovat téměř 100 zaměstnanců.
“Tisk popsal otevření Electro Worldu v Maďarsku jako ,největší událost od pádu komunismu’. V prvním týdnu přilákal více než 100 tisíc kupujících. Naše nabídka v Praze bude při otevření stejně fantastická jako v Budapešti,” ředitel Dixons Group pro ČR Jiří Řízek.
Všichni jsou zvědavi, jestli i start českého Electro Worldu bude provázet takové nákupní šílenství, které vypuklo v již zmiňované Budapešti. Na krátký spot z prvního maďarského otevíracího dne se můžete podívat ZDE.
-dav, man-