Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vnitro by své internetové rádio chtělo spustit do summitu NATO

Redakce MAM3. 10. 2002

Ministerstvo vnitra zatím nestanovilo přesné datum spuštění svého internetového rádia. Chtělo by však vysílání zahájit před listopadovým summitem Severoatlantické aliance v Praze. Sdělila to mluvčí ministerstva Gabriela Bártíková. Popřela tak informace tisku, podle nichž má ministr vnitra Stanislav Gross rádio spustit 8. října na brněnském veletrhu informačních technologií Invex.
Projekt je podle Bártíkové stále ve stadiu příprav. Spuštění rádia před summitem NATO by však podle ní bylo velice užitečnou službou pro ostatní rozhlasové stanice, které by mohly z internetové stránky ministerstva přebírat zvukový záznam s aktuálními informacemi. Výhodou internetového rádia je podle mluvčí i to, že jej mohou poslouchat také čeští občané v zahraničí. Internetové stránky ministerstva jsou navíc přístupné i pro zrakově postižené, dodala.
Pokud se projekt uskuteční, nevyžádá si podle Bártíkové přijímání nových pracovníků.
O záměru ministerstva vnitra se začalo diskutovat i na internetu. Provozovatel serveru Neviditelný pes Ondřej Neff například poopravil informace, že projekt bude raritou, neboť nikde na světě zatím žádný orgán státní správy vlastní rádio neprovozuje. “Portál www.vtuner.com mi během pěti vteřin našel 45 vládních rozhlasových stanic na webu v USA, ale také v Austrálii, italský, rakouský a skotský parlament ho má, dál mě nebavilo pátrat,” napsal.

-čtk-

×

Česká mediální scéna se rozrostla o dětský informační servis

Starší článek

Dostál kvůli Kučerovi chce, aby skončili lidé z vysílací rady

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více