Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Olomouci by měl do pěti let vyrůst multimediální park

Redakce MAM17. 10. 2002

Ojedinělý projekt multimediálního parku, který by měl během několika let vyrůst na území Olomouce, již získává konkrétní obrysy. Vedení olomoucké radnice společně s krajským úřadem již vytypovalo deset lokalit, kde by mohl park být. Cenu speciálního centra odhadli úředníci na dvě miliardy korun. Park by měl vzniknout do pěti let.
“Chceme, aby v parku měla široká veřejnost přístup k nejnovějším technologiím, seznámili se s virtuální realitou, holografií, nebo se mohli vzdělávat pomocí nejmodernějších prostředků,” řekl dnes novinářům zástupce hejtmana Vladimír Válek (US-DEU). Podotkl, že park by měl přinést pracovní příležitost pro tisíce lidí z celého okolí.
V parku by neměly chybět nové moderní objekty s modely satelitů a telekomunikačních družic, expozice informačních technologií, modely televizního a rozhlasového vysílání, ale i moderní atrakce.
Podle vedení radnice, které na projektu spolupracuje s Univerzitou Palackého, by měl park stát mimo zastavěné území. “Roli při výběru lokality bude hrát i doprava, technická infrastruktura a návaznost na univerzitu,” podotkl primátor města Martin Tesařík (ČSSD).
Univerzita hodlá podle rektorky Jany Mačákové nabídnout své odborníky, vzdělávací programy, již existující vědecko-technický park i mezinárodní kontakty. Na oplátku bude moci využívat špičkovou technologii.
Organizátoři si od projektu slibují, že v kraji oživí turistický ruch, přiláká zájem investorů, pomůže zvýšit mzdu v regionu a snížit nezaměstnanost. Ojedinělé centrum by však mělo také pozvednout životní úroveň lidí a přinést do regionu ekonomickou prestiž. Inspiraci při budování multimediálního parku si úřady vzaly z podobného francouzského parku v Poitiers.

-čtk-

×

Ztráta společnosti Premiere výrazně klesla díky nižším nákladům

Starší článek

Vanilková příchuť zvýšila Coca-Cole zisky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více