V Británii začne vysílat nová digitální televize s 30 kanály zdarma

7. 10. 2002 11:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na konci tohoto měsíce začne v Anglii vysílat nová digitální televize s nabídkou 30 kanálů zdarma. Vzniká na troskách zaniklé ITV Digital a je společným projektem BBC a Sky. Signál by měl pokrývat tři čtvrtiny území a část domácností bude potřebovat pro jeho příjem modifikaci stávající antény.
Britská vláda hodlá přejít z analogového signálu na digitální mezi roky 2006 a 2010, ale podle průzkumů nemá většina obyvatel o digitální televizi zájem. Právě proto zřejmě padlo rozhodnutí, že nástupce ITV Digital musí svůj signál poskytovat zadarmo a zvýšit tak známost a popularitu digitálního vysílání.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.