Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tesco koupí maloobchodní firmu T&S Stores za 377 miliónů liber

Redakce MAM30. 10. 2002

Britský řetězec supermarketů Tesco Plc se posunul blíže běžným pouličním obchodům. Firma koupí třetí největší síť těchto prodejen v Británii, společnost T&S Stores Plc, za 377 miliónů liber, tedy 588 miliónů dolarů. Řetězec supermarketů koupí všechny akcie T&S s prémií 27 procent k úterní tržní hodnotě.
V rámci koupě T&S Stores Tesco kupuje minimarkety One Stop, novinové prodejny Dillons a Supercigs. Koupí T&S zvýší Tesco svůj podíl v běžném britském maloobchodu na pět procent. Místopředseda představenstva Tesca David Reed se nechal slyšet, že koupě T&S je pro Tesco malou transakcí, z pohledu běžných prodejen je však významná.
Akcionářům T&S nabídne Tesco 2,24 své akcie za každou akcii T&S Stores. Tesco s tím ale převezme také 153 miliónů dluhu. Hodnotu celé transakce to zvyšuje na 530 miliónů liber. Někteří analytici oceňují, že je T&S lídrem na svém segmentu trhu. Jiní však poukazují na příliš vysokou cenu nabídky.
Akcie Tesca, které od začátku roku ztratily přes 19 procent hodnoty, po zveřejnění záměru firmy klesly o 2,5 pence na 200,5 pence, přestože celý trh rostl. Emise T&S proti tomu posílila o 88,5 pence na 445 pencí, napsala agentura Reuters.
V České republice Tesco zaměstnává sedm tisíc lidí, z nichž většina pracuje v hypermarketech. Tesco je s loňskými tržbami 17,5 miliardy korun pátým největším obchodníkem v zemi. Firma loni podle odhadů časopisu Moderní obchod registrovala růst tržeb o 11 procent. Incoma Research zase odhadla loňské tržby Tesca na 16,8 miliardy korun.

-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 17. října 2002

Starší článek

Mediální zastupitelství Big partnership media zprovoznilo webové stránky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více