Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televizi na Slovensku denně sleduje 90 % občanů, rozhlas poslouchá 80 %

Redakce MAM14. 10. 2002

Televizi na Slovensku denně sleduje 90 % občanů, rozhlasové stanice poslouchá o 10 % lidí méně. Televiznímu trhu nadále kraluje TV Markíza se sledovaností 73 %. S výrazným odstupem skončil na druhém místě první program veřejnoprávní televize STV 1 (30% sledovanost). Třetí příčku obsadila česká soukromá televizní stanice Nova (11 %). Za ní se umístily televize JOJ (10 %), druhý okruh Slovenské televize STV 2 (8 %). O jedno procento méně má Prima, dále RTL Klub (5 %), ČT1 (4 %) a TA 3 (3 %).
Z pohledu podílů jednotlivých televizních stanic na trhu první místo obsadila TV Markíza s 58% podílem, na druhé příčce skončila STV 1 s 11 %. Za nimi následují Nova (7 %), JOJ (5 %), Prima a STV 2 (shodně 4 procenta), RTL Klub (3 %), ČT1 a TA3 (po 1 procentu).
Vyplývá to ze 14. vlny průzkumu Market & Media & Lifestyle, který realizoval od 29. dubna do 25. srpna tohoto roku na vzorku 2138 respondentů ve věku 14-79 rokov.
Nejposlouchanějšími rozhlasovými stanicemi nadále zůstávají okruhy Slovenského rozhlasu Rádio Slovensko (26% poslechovost) a Rádio Rock FM (10 %). Za nimi následují soukromá rádia Okey (8 %), Fun rádio a Rádio Expres (shodně po sedmi procentech), Rádio Twist (6 %) a Regina (5 %). Ostatní regionální rádia dosahují poslechovosti menší než 3 procenta.
Nejvyšší podíl na trhu mezi rádii dosáhlo Rádio Slovensko (26 %), Rock FM (10 %) a Rádio Expres (9 %). Následují rádia Okey a Fun (po 8 %), Twist (6 %) a zveřejňované pořadí uzavírá okruh Slovenského rozhlasu Regina se 4% podílem. Ostatní rádia získaly méně jak 3 procenta.

-tasr-

×

Lhůta pro nominaci na volné místo v Radě ČT – 29. října

Starší článek

Wella popírá, že by ji chtěl Henkel převzít

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více