Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Skupina Publicis ruší agenturní síť D´Arcy

Redakce MAM17. 10. 2002

Tento týden generální ředitel Publicis Groupe Maurice Lévy oficiálně oznámil, že má v plánu zařadit D´Arcy Masius Benton & Bowle do jiné holdingové jednotky. To prakticky znamená, že společnost Publicis Groupe bude sdružovat už jenom tři globální agenturní sítě – Leo Burnett, Saatchi & Saatch a Publicis. Spekulace o zrušení reklamní sítě D´Arcy Masius Benton & Bowles, jejíž původ sahá k reklamnímu shopu založenému v St. Louis v roce 1906, se objevily poprvé, když akcionáři holdingové společnosti Publicis Groupe schválili akvizici Bcom3 Group za 3 miliardy dolarů.
Maurice Lévy vyloučil, že zavírání D´Arcy souvisí s poklesem v reklamním průmyslu. Pod D´Arcy se rozevírala zem již v souvislosti se ztrátou klientů Mars (rozpočet v rozsahu 100 milionů dolarů) a části reklamního rozpočtu Procter & Gamble (75 milionů dolarů).
Klienty D´Arcy, kteří podle New York Times znamenají objem 9,4 miliard dolarů fakturovaného příjmu a práci pro 6 tisíc zaměstnanců v 72 zemích, si přitom rozdělí zbývající tři reklamní sítě patřící do Publicis Groupe. V Americe přitom nejvíce byznysu D´Arcy převezmeme místní divize Publicisu.
Neplatí to stoprocentně a velké klienty jako General Motors (400 milionů fakturovaného příjmu a General Mills (180 milionů dolarů) převezmou Leo Burnett nebo Saatchi & Saatchi. Otázkou je, jak se to podaří i u ostatních klientů jako jsou Brystol-Myers Squibb (150 milionů dolarů), Capital One (170 milionů dolarů), Heineken (125 milionů dolarů), Philips (250 milionů dolarů) a Procter & Gamble (450 milionů dolarů).

-gs-

×

Nejvíce návštěvníků měly v září servery iDnes, Aliaweb a iHNed

Starší článek

Netprojekt u SPIR končí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více