Signál Primy naladí o dalších 70 tisíc diváků více

11. 10. 2002 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima rozšiřuje svou penetraci o dalších přibližně 70 tisíc diváků. Jak redakci M&M informovala tisková mluvčí stanice Jana Malíková, včera 10. října byl ve 12 hodin spuštěn vysílač s programem Prima TV na radiokomunikačním bodě Děvín – Mikulov, který vysílá na kanále 30 s výkonem 1kW. Ten je určen k pokrytí oblasti jižně od Brna –okolí Pálavy a Mikulova. V těchto místech doposud nebylo možné signál televize z jiných vysílačů zachytit, nebo jen ve velmi špatné kvalitě.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.