Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Šestý ročník přehlídky televizních studií Kavka zná vítěze

Redakce MAM14. 10. 2002

Kabelová televize Přerov se v kategorii zpravodajství stala vítězem šestého ročníku soutěže profesionální a poloprofesionální tvorby televizních studií Kafka 2002, která se uskutečnila v pátek a sobotu v Kopřivnici na Novojičínsku. Akci pořádala Kabelová televize Kopřivnice.
V kategorii publicistika zvítězila Televize Turiec Martin. Nejvyšší ocenění v kategorii reklamní spot získala TV Pezinok a vítězem kategorie dokument se stala Tišnovská televize.
Letos se přehlídky zúčastnilo 17 televizních studií z České republiky a devět ze Slovenska. Porotci zhlédli 78 příspěvků. Jejich kvalitu porovnávali pracovníci České televize a profesoři vysokých škol, kteří využijí soutěžní snímky jako studijní materiál při výuce.
Kopřivnická přehlídka je jedinou akcí svého druhu v ČR. Podle organizátorů dává prostor i veřejnosti, aby porovnala úroveň lokálního vysílání z různých míst ČR a Slovenska.
V doprovodném programu pořadatelé připravili semináře k aktuální problematice v regionálních studiích. Hovořilo se také o využití internetu pro přenos reportáží. Festival doplnily také výtvarné práce dětí na téma Televizní noviny.

-čtk-

×

V Košicích o víkendu vyvrcholil festival lokálních televizí Zlatý žebrák

Starší článek

Kontrola zjistila v brněnské televizi ztrátu asi 400 tisíc Kč v Manéži a Banánových rybičkách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více