Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rozhlasový seminář Power of Radio součástí konference NAB

Redakce MAM18. 10. 2002

Při příležitosti pořádání rozhlasové konference National Association of Broadcasters, která se uskuteční v pražském Hiltonu ve dnech 20.- 22.10., proběhne odborný celodenní seminář Power of Radio. Seminář, na jehož organizaci se podílí společnost Media Marketing Services, se zaměří na zadavatele rozhlasové reklamy a využije přítomnosti předních světových odborníků na rozhlasovou reklamu v Praze.
Seminář zahájí přednáška “Strategická úloha rádia” Justina Sampsona, managera Radio Advertising Bureau. Doug Harris ze společnosti Creative Animal Int přiblíží praktickou stránku uplatnění kreativity v rádiu. Další část v podání Simona Warda ze společnosti GWR Group se bude věnovat efektivnímu plánování reklamních kampaní – spojení rádia s ostatními médii a jeho začlenění do mediálního mixu. Mike Haas a Christoph Pöschl promluví o měření efektivity rozhlasových kampaní a významu výzkumu . Celý seminář uzavře Dan O’Day přednáškou na téma Kreativní rozhlasová propagace.
Jak M&M informovala vedoucí propagace Media Maketing Services Michaela Šimková, seminář Power of Radio se uskuteční v úterý 22.10. od 9,00 hod v hotelu Hilton a pro všechny účastníky je zdarma.

-tot-

×

Mediální sněmovní komise se schází poprvé od parlamentních voleb

Starší článek

Dotisk National Geographic je téměř rozebrán, magazín zvýší tištěný náklad

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více