Rada ČT odložila projednávání bodu o plnění projektu Jiřího Balvína

3. 10. 2002 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Analýzu hodnocení plnění projektu generálního ředitele České televize Jiřího Balvína odložila o jeden týden Rada České televize. Právě neplnění projektu, na základě kterého byl J.Balvín do funkce zvolen, má být podnětem k Balvínovu odvolání. Pro by však muselo hlasovat deset členů Rady ČT. V současnosti je pro odvolání osm členů rady.
Členové rady Milan Knížák a Petr Kučera vypracovali zprávu hodnotící plnění projektu Jiřího Balvína. Podle nich ředitel neplní většinu bodů svého projektu, např. v otázce budování regionálních studií, vybudování vnitřních mechanismů, hospodaření, vytýkají mu bezkoncepčnost. Hodnocení práce generálního ředitele bude jediným bodem příštího jednání rady, Jiří Balvín mu však s největší pravděpodobností nebude přítomen, protože má být v zahraničí.
Radní Petr Kučera popřel informaci, podle které má on přijít s návrhem na Balvínovo odvolání. „Takový návrh by měl předložit předseda Rady ČT, mělo by to mít institucionální formu,“ řekl.
Proti odvolání se podle včerejšího hlasování předkládaných návrhů staví Helena Fibingerová, Ladislav Miller, Milan Horálek a Milan Presl.
Jiří Balvín se domnívá, že se zprávou hodnotící činnost vedení televize by měli přijít ti, kterých se týká. Vypracované materiály by si prostudovala Rada ČT a teprve poté by měla podle generálního ředitele konstatovat, zda projekt je plněn, či nikoliv. Balvín včera radním řekl, že vypracování ročního hodnocení činnosti managementu ČT je z jejich strany samozřejmostí.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.