Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Program Marketing by měl mít příští rok alespoň 70 miliónů korun

Redakce MAM24. 10. 2002

Program podpory exportu Marketing, kterým stát pomáhá malým a středním podnikům prosadit se na zahraničních trzích, by měl dostat v příštím roce přinejmenším letošních 70 miliónů korun. “Vše se upřesní po rozepsání rozpočtu ministerstva průmyslu a obchodu,” řekl generální ředitel vládní agentury Czechtrade Martin Tlapa.
Vláda však nadiktovala všem ministerstvům škrtnout ve výdajích dvě procenta, což se MPO rozhodlo plošně ve všech programech stejně. “Je těžké určit nějakou prioritu, a proto jsme se dohodli, že dvě procenta budeme krátit ve všech programech,” řekl první náměstek ministerstva Václav Petříček.
Czechtrade pro rok 2003 udělal v programu Marketing několik změn, aby se dostalo na více firem. Letos totiž uspokojí zhruba 400 z 1000 žadatelů. Nejvíce jsou přitom zastoupeny strojírenské podniky a nejžádanějšími službami jsou výroba propagačních materiálů a prezentace na veletrzích v zahraničí.
Czechtrade proto uplatní pravidlo třikrát a dost, tedy firma může získat státní dotaci pouze ve třech letech. “Máme za to, že schopná firma se po třech letech státní podpory uchytí,” domnívá se. Snížil se též limit na marketingové vzdělávání a účast na tuzemských veletrzích pro podniky do 50 zaměstnanců. Termín pro podávání žádostí na příští rok je od 2. do 20. prosince.

-čtk-

×

Ford Motor se hlásí k Bondovi

Starší článek

New York Times koupí od Washington Post podíl v Herald Tribune

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více