Nový reklamní projekt na internetu

21. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Server Ihned.cz (zastřešující také MaM.cz) vydavatelství Economia OnLine a Lupa.cz společnosti Internet info budou tento týden bez reklamy. Na místech inzertní plochy obou serverů zůstanou jen bílá místa. Projekt „Týden bez reklamy“ je totiž prvkem nové reklamní strategie společnosti GTS, která vykoupila veškerou komerční plochu zmíněných serverů. Zadavatel chce na sebe tímto anti-reklamním způsobem upozornit a přitom neobtěžovat. Koncept počítá s tím, že při najetí kurzoru na bílou plochu miniaturní text oznámí, že jde o akci společnosti GTS. Na tvorbě Týdne bez reklamy se podílely reklamní a mediální společnosti Kaspen, Mindshare a iMachina.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení