Nový časopis zájemce zdarma seznámí s brněnskou kulturou

10. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Obyvatelé i návštěvníci Brna mohou ode dneška získat zdarma nový časopis Metropolis, informující o zdejší kultuře. Vedle programové nabídky kin, klubů, divadel a galerií bude každých 14 dní přinášet v rámci jednotlivých rubrik i vlastní recenze a komentáře.
Například v rubrice Film najdou milovníci stříbrného plátna seznam všech premiérových titulů. Rubrika Free uvede profily zajímavých kaváren, restaurací a také módu, sport a nové technologie. Hudební rubrika přinese informace o koncertech, operních festivalech i tanečních akcích, dodal.
V pátek 18. října bude časopis pokřtěn v klubu Fléda při koncertu taneční party Metropolis session 2. Na třech pódiích se představí skupiny Skyline či Radium.nfo.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.