Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Netradiční tisková kampaň Audi v magazínech Softwarové noviny a Inside Report

Redakce MAM1. 10. 2002

Importér luxusních vozů Audi a vydavatelství Softwarové noviny společně uvádějí v rámci rozsáhlé netradiční reklamní kampaně na Audi TT zcela novou a neobvyklou formu tiskové reklamy. Spočívá ve využití “falešné” první strany obálky časopisu, jehož celý obsah s výjimkou této první strany a několika málo stran následujících – a včetně skutečné první strany obálky – je otočen vzhůru nohama.
S touto originální reklamou se setkají čtenáři čísel 10, 11 a 12/2002 obou tištěných měsíčníků vydavatelství Softwarové noviny – tedy časopisů Softwarové noviny a Inside Report.
“Tak jako neustále pracujeme na vývoji nových technických řešení, tak i v oblasti komunikace se kontinuálně snažíme přinášet inovace. Vítáme spolupráci s vydavatelem, který neváhal vyjít vstříc našim nekonvenčním představám. Věřím, že i naše další netradiční komunikace v rámci celé reklamní kampaně na Audi TT čtenáře zaujme.” řekl Tomáš Velek, Marketing Manager Audi. “Jsme přesvědčeni, že právě toto je způsob, jak zaujmout náročnou a atraktivní cílovou skupinu, o kterou nám v daném případě jde. Formu naší nové inzerce pokládáme za vysoce adekvátní propagovanému modelu Audi TT, který je rovněž mimořádný, nekonvenční a exkluzivní.”

-mav-

×

Provozovatel kabelové televize UPC vyhlásí bankrot

Starší článek

Marketingového ředitele Scania CZ Ljunberga nahradí Karlsson

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více