Netradiční tisková kampaň Audi v magazínech Softwarové noviny a Inside Report
Importér luxusních vozů Audi a vydavatelství Softwarové noviny společně uvádějí v rámci rozsáhlé netradiční reklamní kampaně na Audi TT zcela novou a neobvyklou formu tiskové reklamy. Spočívá ve využití “falešné” první strany obálky časopisu, jehož celý obsah s výjimkou této první strany a několika málo stran následujících – a včetně skutečné první strany obálky – je otočen vzhůru nohama.
S touto originální reklamou se setkají čtenáři čísel 10, 11 a 12/2002 obou tištěných měsíčníků vydavatelství Softwarové noviny – tedy časopisů Softwarové noviny a Inside Report.
“Tak jako neustále pracujeme na vývoji nových technických řešení, tak i v oblasti komunikace se kontinuálně snažíme přinášet inovace. Vítáme spolupráci s vydavatelem, který neváhal vyjít vstříc našim nekonvenčním představám. Věřím, že i naše další netradiční komunikace v rámci celé reklamní kampaně na Audi TT čtenáře zaujme.” řekl Tomáš Velek, Marketing Manager Audi. “Jsme přesvědčeni, že právě toto je způsob, jak zaujmout náročnou a atraktivní cílovou skupinu, o kterou nám v daném případě jde. Formu naší nové inzerce pokládáme za vysoce adekvátní propagovanému modelu Audi TT, který je rovněž mimořádný, nekonvenční a exkluzivní.”
-mav-