Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Národní galerie spustí velkou propagační kampaň

Redakce MAM9. 10. 2002

Národní galerie v Praze připravila velkou mediální kampaň, která by měla do jejích expozic přilákat i lidi, které umění příliš nezajímá. Akce nazvaná “Národní galerie – každý si najde to své” potrvá do konce roku. Jejím cílem je sdělit, že umění není třeba se bát, že k jeho vnímání není nutné žádné speciální vzdělání, že výtvarné umění a Národní galerie jsou tu pro všechny a každý v ní může nalézt inspiraci, sdělila Martina Šťastná z Národní galerie.
Dalším cílem kampaně je posílit povědomí o značce NG a jejích stálých expozicích. Protože chce galerie oslovit širokou veřejnost, pro niž výtvarné umění zůstává nesrozumitelnou a okrajovou záležitostí, poběží reklamní spoty v České televizi, v jednom deníku a třech časopisech budou upoutávky a reklama na Národní galerii bude i na billboardech. Její součástí bude i soutěž pro návštěvníky galerijních expozic.
Příprava kampaně vycházela z návštěvnického průzkumu na konci loňského roku ve Veletržním paláci a na zámku Zbraslav. “Průzkum zjistil velkou převahu takzvaně loajálních skupin (studenti, lidé zajímající se o umění) mezi návštěvníky NG a zároveň velmi nízký počet návštěvníků, přicházejících do NG poprvé,” uvedla Šťastná. Právě na ty a na další potenciální návštěvníky je kampaň cílena.
Kampaň pro NG připravila reklamní agentura zadarmo, bez nároku na honorář pracovali i autor televizního spotu a produkční společnost.
Národní galerie se pro kampaň rozhodla i přesto, že podle výroční zprávy za loňský rok stoupla v roce 2001 návštěvnost i tržby ze vstupného. Loni navštívilo expozice 405.822 lidí a v roce 2000 jen 354.612 návštěvníků. Loňská návštěvnost sice vyrovnala propad z předchozího roku, ale nedosáhla takového počtu návštěvníků jako v roce 1999, kdy do NG přišlo přes 421.000 lidí. Současný generální ředitel Milan Knížák je ve funkci od července 1999.

-čtk-

×

Ringier se nadále zajímá o podíl ve vydavatelství Springer

Starší článek

Mediální gigant News Corp čeká dvouciferný procentní růst zisku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více