Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Microsoft začne poskytovat internetové služby za poplatek

Redakce MAM25. 10. 2002

Největší světová softwarová společnost Microsoft začala poskytovat internetové služby za poplatek. Dnes v noci zahájila firma v Americe provoz nejnovější verze svého internetového portálu Microsoft Networks (MSN) s pořadovým číslem osm, která obsahuje kromě volných služeb i služby, které si bude muset uživatel zaplatit.
Podle šéfky MSN pro Evropu Sharon Baylayové se jedná například o dodatečné místo v paměti u služeb pro elektronickou poštu Hotmail. Přepracován je i kalendář portálu MSN, jenž je nyní vybaven placenými prvky. “Jsme otevřeni každé obchodní strategii,” prohlásila Baylayová.
Microsoft uvedl, že hodlá získané prostředky použít na další vývoj internetových služeb. V letošním roce by měla firma do výzkumu v oblasti webových stránek a internetových služeb investovat zhruba 500 miliónů dolarů.
Cílem je samozřejmě také ziskovost portálu MSN, který v současnosti žije především z reklamních příjmů, přičemž i ty by se měly v příštích pěti letech výrazně zvýšit.

-čtk-

×

Nová kniha tvrdí, že tiskového magnáta Maxwella zavraždil Mossad

Starší článek

Svět Namodro je na prodej

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více