Michelin spouští akci á la Béda Trávníček

23. 10. 2002 01:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po vzoru „Kola štěstí“ výrobce zahradní techniky Mountfield přichází před zimní sezónou česká pobočka výrobce pneumatik Michelin spolu s třemi desítkami prodejců s reklamní akcí „Michelin ruleta“. Cílem této časově omezené akce (od 22.10. do 2.11.) je motivovat motoristy k včasnému přezouvání svých vozů na zimní pneumatiky.
Při zakoupení celé sady čtyř zimních pneumatik Michelin vytáčí zákazník na ruletě některou z výher, a sice čtyři, dvě nebo jednu pneumatiku zdarma, eventuelně alespoň malý dárek. Seznam spolupracujících prodejců mohou zákazníci najít na internetových stránkách firmy.
Každá výhra, ať už pneumatiky či malý dárek, znamená automatické zařazení zákazníka do programu nadstandardních služeb Michelin Client Service, který kromě jistoty, že v případě havárie či technických problémů bude o motoristy postaráno, nabízí řadu dalších výhod.
Stávající zákazníci programu Michelin Client Service navíc mají právo na dvě hry „Michelin ruleta“ a jejich výhrou je ta vyšší z obou her.
-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.