Po vzoru „Kola štěstí“ výrobce zahradní techniky Mountfield přichází před zimní sezónou česká pobočka výrobce pneumatik Michelin spolu s třemi desítkami prodejců s reklamní akcí „Michelin ruleta“. Cílem této časově omezené akce (od 22.10. do 2.11.) je motivovat motoristy k včasnému přezouvání svých vozů na zimní pneumatiky.
Při zakoupení celé sady čtyř zimních pneumatik Michelin vytáčí zákazník na ruletě některou z výher, a sice čtyři, dvě nebo jednu pneumatiku zdarma, eventuelně alespoň malý dárek. Seznam spolupracujících prodejců mohou zákazníci najít na internetových stránkách firmy.
Každá výhra, ať už pneumatiky či malý dárek, znamená automatické zařazení zákazníka do programu nadstandardních služeb Michelin Client Service, který kromě jistoty, že v případě havárie či technických problémů bude o motoristy postaráno, nabízí řadu dalších výhod.
Stávající zákazníci programu Michelin Client Service navíc mají právo na dvě hry „Michelin ruleta“ a jejich výhrou je ta vyšší z obou her.
-bob-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).