Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální pool Target Media zaniká

Redakce MAM14. 10. 2002

Mediální pool Target Media, sdružení mediálních agentur The Media Edge (gross income v r. 2001 1,91 mld. Kč), CIA Czech Republic (gross income 1,0 mld. Kč) a Starcom (gross income 2,1 mld.Kč), zanikne. Dohodli se na tom představitelé zmíněných agentur, jak M&M potvrdil ředitel The Media Edge David Lhota.
The Media Edge a CIA patří do komunikační sítě WPP, Starcom Media Vest Group je holdingovou společností Bcom3. Členem Target Media je i sdružení Group MindShareEdge (kumulující rozpočty agentur MindShare a The Media Edge), které má na starosti nákup reklamního prostoru v televizích pro mediální agentury CIA, MindShare a The Media Edge.
David Lhota nechtěl k důvodům ukončení spolupráce agentur v tomto poolu říci něco bližšího, uvedl pouze, že všechny zainteresované subjekty se dohodly, že Target Media přestane fungovat a že se tak stane od začátku příštího roku. Podle jeho slov se zatím nerýsuje vznik alternativního sdružení, i když ani toto údajně nelze vyloučit. Target Media vznikl nezávisle na nadnárodních komunikačních sítích před čtyřmi lety (druhým podobným sdružením na českém trhu je CPM Média – spolupráce agentur Carat, Médea, Panmedia) za účelem generování objemu a získávání výhodných podmínek při vyjednávání s médii.

-mav-

×

Kontrola zjistila v brněnské televizi ztrátu asi 400 tisíc Kč v Manéži a Banánových rybičkách

Starší článek

Předsedou Zlaté pecky je Juraj Jakubisko

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více