Mediální pool Target Media zaniká

14. 10. 2002 11:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Mediální pool Target Media, sdružení mediálních agentur The Media Edge (gross income v r. 2001 1,91 mld. Kč), CIA Czech Republic (gross income 1,0 mld. Kč) a Starcom (gross income 2,1 mld.Kč), zanikne. Dohodli se na tom představitelé zmíněných agentur, jak M&M potvrdil ředitel The Media Edge David Lhota.
The Media Edge a CIA patří do komunikační sítě WPP, Starcom Media Vest Group je holdingovou společností Bcom3. Členem Target Media je i sdružení Group MindShareEdge (kumulující rozpočty agentur MindShare a The Media Edge), které má na starosti nákup reklamního prostoru v televizích pro mediální agentury CIA, MindShare a The Media Edge.
David Lhota nechtěl k důvodům ukončení spolupráce agentur v tomto poolu říci něco bližšího, uvedl pouze, že všechny zainteresované subjekty se dohodly, že Target Media přestane fungovat a že se tak stane od začátku příštího roku. Podle jeho slov se zatím nerýsuje vznik alternativního sdružení, i když ani toto údajně nelze vyloučit. Target Media vznikl nezávisle na nadnárodních komunikačních sítích před čtyřmi lety (druhým podobným sdružením na českém trhu je CPM Média – spolupráce agentur Carat, Médea, Panmedia) za účelem generování objemu a získávání výhodných podmínek při vyjednávání s médii.

-mav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení