Marketingového ředitele Scania CZ Ljunberga nahradí Karlsson

1. 10. 2002 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým marketingovým ředitelem tuzemské pobočky automobilky Scania bude od října Johan Karlsson, který nahradí Erika Ljungberga. Ten po čtyřech letech ve Scania CZ odchází do Německa, kde bude ve Scania Deutschland zastávat stejnou pozici, uvedla firma v tiskové zprávě.
Karlsson pracuje ve Scanii od roku 1998. Od roku 2000 pracoval v oddělení marketingové strategie a plánování, kde se podílel na přípravě marketingových plánů a aktivit.
Scania loni v ČR zvýšila tržby o 54 procent na 2,61 miliardy Kč a prodej o 42 procent na 555 nových vozů nad 18 tun.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.