Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Letošní Velká pardubická přilákala více diváků než loni

Redakce MAM15. 10. 2002

Dvouapůlhodinový přímý přenos 112. ročníku Velké pardubické steeplechase zaujal o uplynulém víkendu u televize 1,112 miliónu lidí, tedy 11,4 procenta diváků starších čtyř let. Podle Richarda Klatovského z České televize tak dostihy vidělo o 337 tisíc více diváků než loni, což byl vzestup sledovanosti o 3,5 procentního bodu.
Mezi dospělými, kterých pořad sledovalo 12,3 procenta, dominovali muži. Těch se dívalo 12,6 procenta. Ženy vykázaly sledovanost 11,9 procenta. Dětí ve věku od čtyř do 14 let bylo 76 tisíc tedy 5,9 procenta.

-čtk-

×

Magazín Auto Tip vyjde v mimořádném rozsahu 80 stran

Starší článek

Nejen mentálně postiženým je určen Dobromysl.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více