Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Leo Burnett převálcovala Golden Drum

Redakce MAM22. 10. 2002

Pražská pobočka agentury Leo Burnett kralovala devátému ročníku festivalu reklamy Golden Drum 2002, který se konal minulý týden ve slovinské Portoroži. Agentura získala nejvíce hlavních cen – Zlatý buben za nejlepší TV reklamu (Paměť – polévky Vitana), tiskový inzerát (Muzeum komunismu), dvoje Zlaté hodinky za nejlepší celé kampaně (sbírka na opravu Karlova Mostu a kampaň pro ZOO Praha –Sponzorujte zvířata), cenu New Moment Award za umění v reklamě (spot Oči – kampaň na záchránu Karlova mostu), jednu Zlatou (za kampaň pro Muzeum mučení) a pět Stříbrných paliček ( Tlustá dáma – polévky Vitana, Taxi – GE Capital, Márnice – Besip, Muzeum mučení – kreativní využití venkovních ploch). Leo Burnett se tak stala nejúspěšnější agenturou festivalu, jíž náleží cena Zlatá růže. Až s velkým odstupem se na druhém místě umístila sesterská Leo Burnett Varšava a slovenská agentura Juraj Vaculík – Creative Studio. Z dalších českých agentur bodovala na šesté příčce McCann – Erickson (Zlatá palička za inzerát Garáž pro Opel, Stříbrné paličky za spot Policie pro Oskara a venkovní kampaň Dobrovolnící pro charitativní organizaci IGN).
Stříbrné paličky získala rovněž Euro RSCG New Europe za web pivovaru Bernard, agentura Advertures za on – line reklamní kampaň na žvýkačky Wrigley a Bates za pozvánku na promítání vítězných prací z festivalu Cannes Lions v podobě do igelitu zatavené syrové kosti.
Na festivalu zaměřeném na reklamu ze zemí tzv. Nové Evropy soutěžilo letos rekordních 238 reklam z České republiky. Více jich přišlo pouze ze Slovinska. Nejvíce prací přihlásily do soutěže agentury Leo Burnett (66), McCann – Erickson (36), Young & Rubicam (34), Euro RSCG (21) a Mark/BBDO (20). Celkem poroty posuzovaly 1 763 prací z 27 zemí, což bylo o 6 % více než v loňském roce.
-jj-

×

Do finále tendru na mediální agenturu Českého Mobilu postoupily Mindshare a OMD

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. října 2002

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více