Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lagardere koupí od Vivendi Universal vydavatelství mimo USA

Redakce MAM23. 10. 2002

Zadlužená mediální společnost Vivendi Universal odsouhlasila prodej vydavatelství v Evropě a Latinské Americe francouzské mediální skupině Lagardere za 1,25 miliardy eur. V majetku Vivendi zatím zůstává americké vydavatelství Houghton Mifflin, které chce mediální gigant prodat samostatně.
Divize Vivendi Universal Publishing je třetím největším vydavatelstvím na světě za společnostmi Pearson a Bertelsmann. V minulém roce měla divize obrat 2,5 miliardy eur. Vydavatelskou divizi koupí nejprve firma Natexis-Banque Populare, která ji pak prodá skupině Lagardere, a to ve chvíli, kdy získá svolení k akvizici od antimonopolních orgánů, uvádí se v prohlášení firmy.
Vivendi přistoupila k prodeji některých aktivit, které považuje za vedlejší, aby snížila obrovské dluhy dosahující 19 miliard eur. Americké vydavatelství Houghton Mifflin získala Vivendi loni za 2,2 miliardy dolarů. Dnes francouzská firma dodala, že pokud neobdrží do konce tohoto týdne podstatně lepší cenovou nabídku na americké vydavatelství, bude uvažovat o vyhlášení nového tendru.

-čtk-

×

Pozice Rady ČT se včera ve sněmovně otřásla

Starší článek

Soud kvůli článku o Šafránkové odročen, nepřišel svědek Troška

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více