Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

KirchMedia zahájila jednání s vydavatelskou společností Bauer

Redakce MAM31. 10. 2002

Německá mediální skupina KirchMedia začala jednat se soukromou vydavatelskou společností Bauer o převzetí některých aktivit, včetně většinového podílu v největší televizní společnosti v Německu. Kolem Bauera se přitom soustředí hned celé konsorcium firem.
Šéf společnosti KirchMedia Hans-Joachim Ziems novinářům řekl, že ke konsorciu se asi připojí i společnost Columbia ze skupiny Sony. Součástí konsorcia je rovněž HVB Group, tedy druhý největší finanční ústav v Německu. Součástí naopak není vydavatelství Axel Springer Verlag.
“Od firmy Bauer jsme dostali závaznou nabídku a na základě této nabídky budeme formulovat i smlouvu,” podotkl Ziems. Zdroje blízké konsorciu tvrdí, že nabídka je nejvyšší, kterou KirchMedia získala a pohybuje se těsně pod hranicí dvou miliard eur, uvedla agentura Reuters.
Součástí nabídky je i návrh na převzetí 52,5 procenta akcií skupiny ProSiebenSat1. Ta je největším provozovatelem televizního vysílání v Německu. Nabyvatel by měl získat i filmová a televizní práva. Úspěšná nabídka na převzetí aktiv však téměř stoprocentně povede k předložení nabídky i na zbytek ProSiebenSat1.
Pokud by nabyvatel ovládl ProSiebenSat1, částka za převzetí by se zvýšila o dalších asi 750 miliónů eur. Německé zákony totiž vyžadují, aby ten, kdo získá 30 procent akcií firmy, s jejímiž akciemi se obchoduje na veřejných trzích, předložil nabídku také zbývajícím akcionářům.
Bauer je vydavatelem několika populárních titulů, například týdeníku pro mládež Bravo. Firma se ale už delší dobu snaží proniknout i do oblasti vysílání, aby tak vhodně doplnila své ziskové aktivity v tištěných médiích. KirchMedia by měla dohodu o prodeji zbývajících aktiv uzavřít do 15. prosince. Dosud prodala práva ke sportovním přenosům.

-čtk-

×

Škoda Auto snížila prodej o 6,5 %

Starší článek

Rada České televize chce vidět pracovní smlouvu Zdeňka Drahoše

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více